Wednesday, June 13, 2012

Good News!

                          I have good news and more good news!  Yesterday I passed my Juvenile freeskate in figure skating!  Wohoo!  I am sooo happy!  My two other friends from the rink that I skate with passed it as well!  I was going to take another test that day as well, called moves (I'm on the intermediate level by the way).  But my coach that teaches my moves didn't think I was quite ready.  Just to straighten things up, the level from least experienced to most experienced is this:  Pre-preliminary, preliminary, pre-juvenile, juvenile, intermediate, novice, junior and finally senior.  I hope that helps a little bit!  Anyway the other good news is that... I got an iphone!
My dad one day just started saying "If I happened to get you an iphone what color would you want it?"  I already was super excited just hearing him bring it up.  I said I would like a white one.  "And what color case would you want if I did get you one?"  I knew he was probably ordering it as we spoke.
"I'd like the pink!" I answered happily.  Then just two days later an iphone showed up at my door!  Oh my gosh YAY!  I was so happy!  Before I got an iphone, my mom was always with her iphone and I envied her, she always looked so happy when she was using it!  But I can see why she looked so, so happy, an iphone is seriously awesome!! :)









Thanks
-Alyssa :)

24 comments:

  1. Whoa! White and pink! I like everything pink. LOL! :P
    I envy dad's iphone. Wonder when I'll get one. ;) Enjoy the experience!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same I love the color pink! Hahah.

      I bet you'll get one soon! And thanks! :D

      Delete
  2. Congrats on the skating!

    And iPhones are AWESOME ;)

    ReplyDelete
  3. Awesome!! Super proud of you!!! Can't wait to see you hit Juniors in a few years!!!! Sweet, i-phones rock

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!!! LOL :D Yeah iphones are so awesome!!

      Delete
  4. Congratulations on your free skate and iPhone!

    ReplyDelete
  5. Big congrats on your free skate and iPhone, use it wisely!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! :D I will LOL! :)

      Thanks for visiting my blog!

      Delete
  6. Congrats! I tried to ice skate for the first time recently and had to use an "ice walker," which is not cool!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Hahaha it's the same for everyone we all need to use an ice walker the first time! LOL :)

      Delete
  7. Congrats! I'm sure your family is proud of you with the skating. Maybe we will see a video of you one of these days! Iphones are great, have fun with it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwww thanks so much!! :D Yes iphones are awesome!

      Delete
  8. Congrats! I really admire anyone who can stay on their feet on ice skates. I'm an epic fail there. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!! :D Hahaha that's OK LOL:P

      Delete
  9. Congratulations, Alyssa, on passing your Juvenile freeskate!

    Grandpa and I love our iPhones, too! We get to coordinate our calendar activities with such ease, for one. Some of the apps are very useful as well. For instance, GasBuddy: we can find the least expensive gas in the area when we’re on the road. We can save a lot of money over time. Make sure to mention it to Mom and Dad if they don’t already have it.

    Love, Grandma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I think mom and dad already have that app. Thanks for commenting!

      Delete